Star Trek Picard Showrunner praat over 'oude' spin-off-ideeën

de John Wiek spin-off balletdanser Specificeert de datum van de release. vorige weergave Brian Fuller wil heel graag een nieuw seizoen van Hannibal. jongens bloedige prikkels (oke?) Het is Homelander-tijd. Plus een voorproefje van wat er deze week gaat gebeuren Star Trek: Picard. Spoilers nu!

Afbeelding voor artikel Star Trek: Picard-showrunner wekt hoop op spin-off-erfenis

hoopt

Aflevertijd Taylor Russell meldt (Allemaal botten) Doe mee met de cast van de Koreaanse thrillerfilm Na Hong-jin, hooptwaar een “mysterieuze ontdekking plaatsvindt aan de rand van een afgelegen havenstad.”


blauwe kever

volgens Muziek film verslaggeverBobby Krelik (ook bekend als Haxan Cloak) was betrokken bij de opname blauwe kever.


balletdanser

Volgende John Wiek spin-off met Ana de Armas, Anjelica Huston, Ian McShane, En Keanu Reeves is nu uitgerekend op 7 juni 2024. Theatrale releasedatum. (Aflevertijd)


Joker: Dwaas een document

Lady Gaga danst op de trap – naar beneden de trap – in een nieuwe reeks foto’s van Joker: Dwaas een document.


Bo bang

Elders hoopt Beau een romance te beginnen met Parker Posey in een nieuwe tv-spot voor Bo bang.

Bo bang | Officiële trailer 2 HD | Een 24


Star Trek: Erfenis

Tijdens een recent panel op Galaxy Con (via Trek film), Star Trek: Picard Showrunner Terry Matalas heeft zijn idee beschreven voor een nieuwe serie waarin de verdere avonturen van kapitein Liam Shaw centraal staan.

Kijk, ik hou van deze periode in Star Trek, de 25e eeuw. Ik zie vandaag altijd als de huidige dag in Star Trek, voor mij. Het is waar we allemaal gebleven waren. En de manier waarop we dit seizoen vertrekken, is het doorgeven van de fakkel van de laatste generatie aan de volgende… Ik zou zeker willen dat dat (spin-off) gebeurt. Dat laten we uiteraard aan u over.

Tjonge, wil je niet inchecken bij het Klingon-rijk? Ik wil niet inchecken met Negen diepten van de ruimte En de dokter (van Reiziger) En wat gebeurde er met Aya Berman? Dat is een soort van wat ik zie, het verkennen van de melkweg en er een beetje naar teruggaan Volgende generatie De wortels van het vertellen van verhalen zijn wat ik zou kunnen zien als het soort versie van Star Trek dat ik graag zou willen zien, met deze groep personages die we zien. Ik wil er niet te veel over praten, hoewel ik denk dat je wel kunt raden wie ik zou willen zien. En tussen haakjes, ik denk dat dit een groot aantal van deze oude personages bevat waarvan ik denk dat ze nog nooit zo goed zijn geweest, Jonathan Frakes is een van hen… Ik bedoel, kom op jongens, hij is geweldig!

(bezoekster Nana) Heel goed. Ik bedoel, mijn God, dat wil je zien. Je wilt Nana zo graag zien en wat er met haar en iedereen aan de hand is. Dat zou enorm zijn.


Hannibal

In dezelfde lijn besprak Brian Fuller zijn plannen voor het speculatieve vierde seizoen van Hannibal In een recente aflevering van de podcast The Nerdist (vert tekenfilmsboek).

Er is niets veranderd aan hoe ik het me voorstel, maar het is dieper geworden. Er is gewoon iets aan dat je weet waar Will en Hannibal ons op de klif hebben achtergelaten en deze kracht van tederheid en intimiteit die ze op dat moment ervaren, voelt als een lanceerplatform. Ik denk niet dat we terug kunnen, maar we moeten het pad voortzetten en doorgaan met dit niveau van intieme verkenning tussen deze twee mannen en hun ongebruikelijke liefdesverhaal, het vervagen van hun identiteit. En hoe dat uitpakt in een verhaal dat we kunnen traceren. Het is dus niet zozeer een evolutie als wel een extrapolatie van wat bedoeld of bedoeld was voor seizoen 4.

Als je seizoen 3 niet leuk vond, zul je waarschijnlijk ook niet van seizoen 4 houden, maar als je van het nummer hield, zul je Where to Spend Time With geweldig vinden. Als ik erover nadenk, wordt het intiemer en zie ik wegen om die intimiteit uit te drukken op manieren waarvan ik denk dat de familie Vannibal zich gevalideerd zal voelen en ook geen zin heeft om vals te spelen met de personages.


wonderman

Destin Daniel Cretton heeft bevestigd dat de productie officieel is begonnen wonderman serie op Disney+.


jongens

beide jongensDe officiële Twitter-pagina en persoonlijke Instagram van Anthony Starr plaatsten bloederige foto’s van Homelander in een komende aflevering van seizoen 4.


Star Trek: Picard

spoiler-tv Bevat ook afbeeldingen van “Surrender”, de aflevering van deze week van Star Trek: Picard. Klik door om de rest te zien.

Afbeelding voor artikel Star Trek: Picard-showrunner wekt hoop op spin-off-erfenis

afbeelding: Grootste +

Afbeelding voor artikel Star Trek: Picard-showrunner wekt hoop op spin-off-erfenis

afbeelding: Grootste +

Afbeelding voor artikel Star Trek: Picard-showrunner wekt hoop op spin-off-erfenis

afbeelding: Grootste +

Afbeelding voor artikel Star Trek: Picard-showrunner wekt hoop op spin-off-erfenis

afbeelding: Grootste +


Kwantumsprong

Nieuwe teaser belooft Kwantumsprong Het zal dit najaar terugkeren voor een tweede seizoen op NBC.

Quantum Leap seizoen twee teaser


Superman en Loïs

Kent/Lynn-familie strijd zij De meest verraderlijke vijand Tot nuborstkankerIn de trailer van “Head On”, de aflevering van volgende week van Superman en Loïs.

Superman & Lois 3×05 “Head On” Promo (HD) Tyler Hoechlin Superhero-serie


Gotham ridders

Ondertussen beroven de Gotham Knights de maffiafamilie om hun strijd tegen de Court of Owls te financieren in de trailer van “More Money, More Trouble”.

Gotham Knights 1×05 Show “Meer geld, meer problemen” (HD)


Muppets Chaos

Eindelijk is er een nieuwe teaser die bevestigt dat Dr. Teeth en Electric Mayhem krijgen hun eigen show Op Disney+ komt het eraan misschien.

Muppets Chaos | voorproefje | Disney+


Wil je meer io9-nieuws? Bekijk wanneer je het laatste kunt verwachten wonderEn sterren oorlogenEn Star Trek Releases, hoe nu verder DC Universe op film en op tven alles wat u moet weten over de toekomst Doctor who.

Kommentar veröffentlichen

Neuere Ältere

نموذج الاتصال