Er gaat niets boven de geweldig klinkende, ruisonderdrukkende oordopjes voor $ 149

Er zijn geen oortelefoons van de tweede generatie aangekomen – de Ear 2. Ik heb ze gebruikt en vond dat ze een goede geluidskwaliteit en solide actieve ruisonderdrukking bieden. Ze vervangen de eerste generatie hoor niets 1 De oordopjes, die in juli 2021 werden gelanceerd, kosten $ 149 (£ 129, omgerekend ongeveer AU $ 275) wanneer ze op 29 maart in de uitverkoop gaan.

Geen is een redelijk modern technologiebedrijf Opgericht door Carl Bay, die vooral bekend staat als mede-oprichter van OnePlus. Ik heb sinds de eerste dag veel OnePlus-producten bewonderd, dus ik was verheugd om te zien wat de voormalige CEO nu zou gaan verzinnen. Er zijn geen primaire producten inclusief oordopjes 1 en de geen telefoon 1 Het weergalmde de filosofie van OnePlus om niet te hoeven kiezen tussen prestaties, kwaliteit en prijs.

geen-ear-2-buds-cnet-review-7

Andrew Lanxon/CNET

Toen ze werden gelanceerd, was ik onder de indruk van het eersteklas ontwerp, de degelijke geluidskwaliteit en de eerlijke prijs van de Ear 1-oordopjes. Eerlijk gezegd is er niet veel veranderd voor de nieuwste versie. Fysiek is er weinig verschil. De Ear Buds 2 worden geleverd met een bijna identieke (zij het iets kleinere) doorzichtige oplaadcassette en de oordopjes zelf zijn bijna niet te onderscheiden van het vorige model.

Als je bij elke generatie hoopte op een nieuwe look van het ontwerpteam van Carl Pei, kom je misschien bedrogen uit. Maar ik hou van de look, ook al is het geen out-of-ear 1. De oordopjes zijn klein en licht van gewicht, waardoor ze comfortabel zijn om gedurende langere tijd te dragen. Ik vond ze zelfs niet storend genoeg om te slapen.

geen-ear-2-buds-cnet-review-6

Andrew Lanxon/CNET

De aanraakbediening is aangepast, dus nu moet je de stelen vasthouden in plaats van erop tikken. Dit maakt het gemakkelijk om per ongeluk van track te wisselen – een kleine update maar een die ik handig vond bij dagelijks gebruik. Het heeft ook een IP55-classificatie voor waterbestendigheid, dus u hoeft zich geen zorgen te maken dat u het in de regen of tijdens een bijzonder zweterige training draagt.

De case laadt de oordopjes op, waardoor de batterij in totaal 36 uur meegaat (met ruisonderdrukking uitgeschakeld), wat een lichte verbetering is ten opzichte van de 34 uur van het vorige model. Het heeft ook een snellaadfunctie waarmee u na slechts 10 minuten opladen 8 uur kunt gebruiken.

geen-ear-2-buds-cnet-review-16

Oordopje 2 (links) en oordopje 1 (rechts). zoek het verschil.

Andrew Lanxon/CNET

Dus hoe zit het met de allerbelangrijkste geluidskwaliteit? Niets zegt dat hun geluidstechnici hard hebben gewerkt om de prestaties te verbeteren, en ik heb inderdaad een verbetering opgemerkt ten opzichte van het vorige model. Het nummer van Don Broco is bijvoorbeeld behoorlijk goed aangepakt. Ik kon de kristalheldere scheuren op de snare horen in de openingsbeats, en de glinsterende diepe bassen van het bekken toen het echt begon.

De Buds zijn begaafde allrounders, dus als je de neiging hebt om tussen genres in je afspeellijsten te stuiteren, zullen ze waarschijnlijk goed bij je passen. Ik vond dat Buds optimaal werkte, met de indie- en rockgenres, met nummers als Atreyu’s Baptize die pittig en gedetailleerd klonken, terwijl Cage The Elephant’s In One Ear een bevredigende balans vond tussen de warmte van de bas en het kraken van de gitaren.

geen-ear-2-buds-cnet-review-11

Andrew Lanxon/CNET

Er zijn grote updates geweest aan de softwarekant, met de Nothing X-app (beschikbaar op zowel Android als iOS) die soundchecks biedt om te controleren of je de juiste maat oordopjes draagt ​​en een geluidsprofielmodus die tot doel heeft het geluid automatisch aan te passen aan uw persoonlijke behoeften. Ik heb het geprobeerd, maar voor het grootste deel heb ik gemerkt dat ik liever de “gebalanceerde” modus in de app-balancer gebruik.

Door de app te gebruiken om de installatie uit te voeren, kunt u ook de actieve ruisonderdrukkingsfunctie aanpassen voor frequenties die u wel of niet kunt horen. Ik vond het resulterende annuleringseffect uitstekend. Het verwijderde gemakkelijk het achtergrondgezoem van computers, ventilatoren en straatlawaai buiten mijn raam.

geen-ear-2-buds-cnet-review-12

Andrew Lanxon/CNET

Als je al het model van de eerste generatie bezit, hoef je niet te upgraden naar de Ear 2. Ze presteren op dezelfde manier en zien er identiek uit. Maar als je op zoek bent naar een nieuw paar ANC-oordopjes en geïnteresseerd bent in het merk Nothing, dan zijn de Earbuds 2 een solide optie om te overwegen.

Kommentar veröffentlichen

Neuere Ältere

نموذج الاتصال