Elke nieuwe ouder heeft een elektrische fopspeen voor baby nodig

Ik heb een groeiende lijst met aanbevelingen voor nieuwe ouders die voornamelijk in mijn hoofd zitten. Hoogtepunten zijn onder meer “Gewoon de klittenband inbakeren” en “Infant Tylenol is precies hetzelfde als Baby’s Tylenol, het kost gewoon meer en er is minder van.” Maar vanaf dit weekend staat één ding bovenaan de lijst: een elektrische snotzuiger krijgen. vergeet Freda, zeker Vergeet de rare bolletjesspuit die ze je vanuit het ziekenhuis naar huis hebben gestuurd. Deze stomme kleine gizmo heeft waarschijnlijk het laatste stukje van mijn gezond verstand gered.

Een nieuwe ouder zijn, betekent snel kennismaken met een hele nieuwe wereld van gadgets en uitrusting. Natuurlijk zijn er sommige mensen die een ontspannen benadering van babyspullen kunnen hebben: “Onze ouders hadden al die spullen niet nodig, we konden het wel aan zonder (voeg hier een mooie babygadget in)! Ik heb zeker dat standpunt ingenomen met een paar dingen die werden voorgesteld voor ons babyregister.

Maar toen we onze zoon eenmaal uit het ziekenhuis naar huis brachten, wisten we dat hij dat onder geen enkele omstandigheid zou zijn neerzetten Meer dan vijf minuten lang veranderde mijn positie heel snel. Alles wat een klein ongemak zou oplossen of 30 seconden van mijn tijd zou besparen, al was het maar één keer per dag, werd van onschatbare waarde. Het is beter om het op mijn telefoon te bestellen terwijl ik de baby vasthoud en het 24 uur later voor de deur heb staan.

Het hele ding is een absolute pijn in de kont, en absoluut noodzakelijk

Een stuk babyspullen waar alle ouders het over eens lijken te zijn, is de NoseFrida. Het is een plastic behuizing die is bevestigd aan een flexibele buis met aan het andere uiteinde een mondstuk. Je kunt het gebruiken om met je mond slijm uit de neus van je baby te zuigen. klinkt vies? Maak je geen zorgen, er zit een klein schuimfilter tussen je mond en het met bacteriën beladen slijm. verbazingwekkend!

Het hele ding is een absolute pijn in de kont, en absoluut noodzakelijk. Baby’s kunnen hun neus niet snuiten tot ze twee zijn, dus tot die tijd hebben ze hulp nodig. Een kind met een verstopte neus heeft moeite met eten, drinken of het gebruiken van een fopspeen. Ze hebben de neiging om bijna 100 keer per nacht op te staan ​​om hun ongemak te uiten. Het is een slechte tijd voor iedereen.

de laatst Het slechte nieuws is dat baby’s en peuters er absoluut een hekel aan hebben als hun snot wordt gezogen. Het is, het spijt me te moeten zeggen, ineffectief om hun de voordelen van vrije neusgangen uit te leggen. Het gebruik van de NoseFrida is dus een taak voor twee personen: de een zuigt het snot eruit, de ander houdt een baby vast die zich in een kap nestelt terwijl ze bloedige moorden schreeuwen. Je moet behoorlijk hard zuigen – je weet dat je het goed hebt gedaan als je je daarna een beetje duizelig voelt. Oh, en je moet beide uiteinden van de buis vasthouden, want deze zal blijven ontrafelen terwijl je baby uitvalt. Het is een leuke plek voor een beetje extra moeilijkheid.

Het gebruik van de NoseFrida is een zaak voor twee personen – de ene persoon zuigt aan het snot, de andere houdt een kieskeurige baby vast terwijl ze bloedige moorden schreeuwen

Na anderhalf jaar moeizaam handmatig snotzuigen, gingen mijn man en ik uiteindelijk kapot en kochten we een elektrische zuignap. Frida maakt er een, maar desondanks heb ik een ander merk gekocht. Het kostte $ 40, kwam de volgende dag aan en sprong snel naar de top van mijn lijst met babybenodigdheden. Hij laadt op via USB-C en is gelukkig eenvoudig in elkaar te zetten. Er zijn drie niveaus van slijmzuigkracht, de hoogste is sterk genoeg om de juiste hoeveelheid slijm uit de neus van mijn baby te krijgen. Het ding licht zelfs op en speelt een klein liedje, wat een leuke kleine afleiding is in de momenten voordat ze snot begint op te zuigen.

Voor de duidelijkheid, mijn kind heeft er nog steeds een hekel aan. Er wordt nog steeds veel geschreeuwd en geslagen. Maar een van ons heeft het in ieder geval gemakkelijker, gaat veel sneller zonder steeds een stom plastic buisje op zijn plaats te moeten houden. Het was een echte uitkomst tijdens het weekend toen de jongen thuiskwam van de crèche met een bijzonder snotneus en het grootste deel van de vrijdagnacht wakker bleef omdat zijn neus zo verstopt was en er vervolgens over schreeuwde. Het was een wrak de volgende dag, en wij ook. Met enkele productieve snotzuigsessies op zaterdag kreeg iedereen een rustigere nachtrust. En dat, weten mijn nieuwe mede-ouders, is bijna elke prijs waard.

Kommentar veröffentlichen

Neuere Ältere

نموذج الاتصال