Disney en Dwayne Johnson kondigen live-actiefilm Moana aan

Dwayne Johnson Moana live-actie

schermafbeelding: Disney-foto’s

In een verrassende gang van zaken, Dwayne Johnson W Afbeeldingen van Walt Disney We zijn snel-Volg hun live-action aanpassing Disney prinses verhaal Vaiana. Johnson zal zijn rol als Maui hernemen.

het origineelMaar nog geen tien jaar oud Nieuwe versie van 2016 Disney eenvrouwen functiewaarin Johnson speelde naast nieuwkomer Auli’i Cravalho — die niet in deze remake zal verschijnen —bezig, Zoals het alleen was De aankondiging werd gedaan tijdens de aandeelhoudersvergadering van Disney met Bob Iger. Johnson verklaarde: “Ik ben zo nederig en dankbaar voor het naar voren brengen van een mooi verhaal Vaiana live op het grote scherm. Dit verhaal is mijn cultuur en dit verhaal is een symbool van de gratie van ons volk en de kracht van een krijger. Ik draag deze cultuur met trots op mijn huid en in mijn ziel, en deze unieke kans om Maui te ontmoeten, geïnspireerd door het mana en de geest van mijn overleden grootvader, opperbevelhebber Peter Maivia, is heel diepgaand voor mij. Ik wil mijn partners bij Disney bedanken voor hun sterke inzet voor dit speciale streven, want er is geen betere wereld voor ons om het verhaal, de passie en het doel van onze mensen te eren dan in de wereld van muziek en dans, die de kern vormt van wie we zijn als een Polynesisch volk.”

Bekijk de advertentievideo hieronder!

Moana live-advertentie

hoewel Cravalho zal haar rol als Moana, de acteur keert terug als een van de nieuwe versies leidinggevend Produceren. “Ze heeft een grote invloed gehad op de manier waarop we over Disney-prinsessen denken”, zei Cravalho. In een persbericht van Disney vertelt ze over haar opvallende personage. “Moana’s kracht en doorzettingsvermogen is een inspiratie – voor fans over de hele wereld, voor mij en iedereen die heeft geholpen haar tot leven te brengen. Ik kijk ernaar uit haar verhaal op een geheel nieuwe manier te delen.”

daar nQ woord na Qof Lin Manuel Miranda (VaianaEn encanto) Hij komt echter terug om meer muziek toe te voegen Hij is momenteel bezig met het afronden van een ander aankomend Disney-project: de kleine Zeemeermin live actiefilm.

Blijf op de hoogte voor meer nieuws over Vaiana Hier bij io9!


Wil je meer io9-nieuws? Bekijk wanneer je het laatste kunt verwachten wonderEn sterren oorlogenEn Star Trek Releases, hoe nu verder DC Universe op film en op tven alles wat u moet weten over de toekomst Doctor who.

(tags voor vertaling) Disney

Kommentar veröffentlichen

Neuere Ältere

نموذج الاتصال