De nieuwste held van "Overwatch 2" zal een klassenoorlog beginnen

Dit alleen al vermindert het opzettelijke trollenpotentieel van de vaardigheid aanzienlijk. Maar het is niet nul. Na wat oefenen in een spel tegen bots, lukte het me af en toe om een ​​bondgenoot in een diepe put te lokken, zonder dood te gaan, maar het was duidelijk iets dat ik niet mocht doen. Dit is echter alleen van toepassing op het lokken van een bondgenoot in een eco-kill.

Het is onmogelijk om te voorkomen dat Lifeweaver een bondgenoot uit dekking trekt en recht in de vuurlinie van Widowmaker. Of vernietigt, net als een onhandige Mei, per ongeluk een teamgenoot door ze uit hun positie te rukken. Wat dat betreft, personages die niet kunnen bewegen tijdens hun einde, zoals Pharah, Bastion en zelfs de Reaper, Kan Ze worden door hun uiteinden getrokken. dat gaat wel of niet goed erg zwak.

De korte periode van onkwetsbaarheid die door Life Grip wordt geboden, helpt potentiële schade te beperken en beperkt op dezelfde manier het potentieel van de trol, maar het is geen wondermiddel. Alles wat de overlevingsvogel van zijn bondgenoot kan maken ver Iets dat het kan opbrengen binnen. D.va Bomb, Junkrat Frame, Mei stormen, Rein crasht, Zarya’s zwaartekracht.

Het is geen probleem of De overlevingsvogel in je team zal je vermoorden. Het is een probleem wanneer En hoe vaak.

Beheer hiërarchie bij het nemen van beslissingen

Afhankelijk van je rol Bewaking 2-U kunt heel verschillende reacties hebben op de bovenstaande zin. Als je een tank bent, zoals Tercius, is de kans groot dat je niet bent gestopt met mopperen sinds je hier voor het eerst over hoorde. (Zelfs nadat hij Tercius de veiligheidsmaatregelen heeft laten zien om te voorkomen dat de Lifeweaver hem in een greppel laat vallen, heeft hij nog steeds een grote hekel aan de nieuwe vaardigheid.)

Aan de andere kant, als je een ondersteuningsbeheerder bent zoals ik, voel je misschien voor het eerst in Overwacht Professioneel leven. Ik heb meer uren met Mercy dan met welk ander personage dan ook. (En om de onvermijdelijke vlekken op mijn eer te voorkomen: hij was een Nerfing-beschermengel prima, Je bent een zeurpiet) en ik ben me terdege bewust van het idee dat de beslissing van een ander personage ervoor zorgt dat je wordt vermoord.

Om het probleem te begrijpen, moeten we een onuitgesproken dynamiek erkennen overwacht, Dat zijn die rollen Nee Ze zijn gelijk geschapen. Er is een zachte hiërarchie van wie beslist wanneer en hoe massale gevechten plaatsvinden. Simpel gezegd, een tank kan zich in een gevecht storten en ondersteuning kan met tegenzin volgen, maar het is erg moeilijk voor een ondersteuningspersoon om zich terug te trekken uit een gevecht waarvan ze weten dat ze het verloren hebben en de tank ervan te overtuigen zich terug te trekken.

‘Ja, maar dit is voor jou keuze, “vertelt Tercius me, natuurlijk verwijzend naar mijn beslissing om Reinhardt-ass te redden toen hij ervan beschuldigd werd een verloren strijd te voeren. “De vuist van het leven is niet mijn keuze. Het neemt mijn keuzevrijheid weg.” (Tercius is eigenlijk een geweldige Reinhardt en doet dat zelden, maar ik moet ergens mijn frustratie over Quickplay-tanks uiten.)

Kommentar veröffentlichen

Neuere Ältere

نموذج الاتصال