Ugly Pants and the McDonald's Menu: de 8 grappigste en beste tweets van de week

Iedereen op internet wacht deze week op een ongekende arrestatie. Deze arrestatie was natuurlijk de aanklacht waarvan de voormalige president Donald Trump beweerde dat die zou komen. Het is nog niet gebeurd (althans op het moment van schrijven) maar het was in ieders gedachten.

Welnu, het NCAA-toernooi en alle andere gebruikelijke internet-shenanigans.

Om het weekend te vieren, hebben we, zoals altijd, enkele van de beste tweets verzameld die iedereen heeft afgevuurd terwijl de rest van het internet wachtte om een ​​arrestatie te verrichten.

Hier zijn ze dan, de 8 beste tweets van de week.

1. Het punt is dat je zeker precies zou weten over welke broek ze het hadden. Wat een verwoestende klap.

2. Ik weet niet zeker of ik deze tweet helemaal begrepen heb, maar hij is grappig.

3. Ik schreeuw naar McDonald’s en McDonald’s reageert met jazz.

4. Raad eens, vriend? Ik ben altijd zo geweest, dus dit is aan jou.

5. Joyce Carol Oates is een eersteklas poster en ik weet niet helemaal zeker of ze dat weet. God zegene haar.

6. Gewoon wat goede vrouwenhumor.

7. Een gesneden stokbrood is nu eenmaal lekkerder dan gesneden. Dit is een feit.

8. Tot slot deze notitie. Voor wat het waard is, zijn kleine goocheltrucs zouden op Instagram spelen, en hij heeft die pluizige blik.

Kommentar veröffentlichen

Neuere Ältere

نموذج الاتصال